Thursday, August 26, 2010

ديمقراطيات

كلما قرأت تعليقات القراء على مواقع الأخبار كلما حمدت الله تعالى أننا لم نبتل بالديمقراطية؛ وكلما قرأت لأصحاب الأعمدة من كبار المثقفين الوطنيين الأحرار كلما حمدت الله تعالى أن عاقلا خفف عنا شرهم بجمعهم في الحظيرة

1 comment:

Ossama said...

يعني حد قالك يا سي محمد تروح للشباب دول تقرالهم؟؟
انت مش عارف المثل اللي بيقول اللي يمشي مع الشباب
ميخلاش م التأليس